Cum comand online?

Este foarte simplu:

- cel mai indicat este sa iti faci un cont de client pentru a putea beneficia de avantajele programului de fidelitate si de cupoanele de discount. In plus, va fi mai usor pentru tine deoarece iti vei introduce datele necesare livrarii o singura data, la crearea contului, apoi ele vor fi preluate automat atunci cand iti accesezi contul;
- daca nu doresti sa te loghezi, poti plasa o comanda si din postura de Vizitator, dar in acest caz va trebui sa iti introduce datele de fiecare data;
- pasii pe care trebuie sa ii parcurgi sunt:

 1. alegerea produselor favorite
 2. adaugarea lor in cos
 3. vezi cos
 4. aplicarea unui eventual cod de reducere
 5. finalizare
 6. introducerea datelor necesare pentru livrare
 7. alegerea metodei de expediere
 8. alegerea metodei de plata
 9. acceptarea Termenilor si Conditiilor
10. trimiterea comenzii.

Cum pot avea acces la comenzile mele?

Pentru a putea vizualiza istoricul comenzilor tale, trebuie sa te loghezi in contul tau de client, care poate fi accesat prin introducerea adresei de email si a parolei pe care ti le-ai setat la crearea contului.

Cum am acces la informatii despre comanda plasata?

Dupa ce ai finalizat comanda, vei primi prin e-mail o confirmare a comenzii unde vei putea vedea o recapitulare a articolele cumparate, precum si datele legate de adresa de facturare si de livrare si metoda de plata aleasa.

Daca ai intrebari legate de comanda ta in curs, ne poti contacta oricand la telefon sau prin e-mail.

Am un Cupon / Voucher de discount. Cum il aplic?

Foarte usor:

Dupa alegerea produselor si adaugarea lor in cosul de cumparaturi, accesezi “Vezi Detalii Cos” si vei observa in partea dreapta a ecranului un spatiu special destinat codurilor de discount, unde trebuie sa introduci codul tau si sa apesi butonul “Aplica cod”. Vei vedea pe ecran mesajul “Codul cupon "COD CUPON" a fost aplicat”, iar preturile din cosul de cumparaturi se vor modifica in functie de acest discount. 

Atentie! Vor fi acceptate doar cupoanele valide care intrunesc conditiile de aplicare de care ai fost informat in momentul in care ai primit cuponul.

Pot cumula Cupoanele / Voucherele pe care le posed?

Voucherele nu pot fi folosite cumulat.  Poti utiliza un singur voucher la o cumparatura, activand optiunea "Aplica Cod" din cosul tau de cumparaturi.

Cupoanele / Voucherele de discount se pot aplica si produselor deja reduse?

Cupoanele / Voucherele de discount nu se cumuleaza cu alte eventuale promotii si nici cu reducerea aferenta Programului de Fidelitate.

Articolul dorit nu mai este in stoc. Pot afla cand devine disponibil?

Pentru a afla cand revine in stoc produsul dorit, poti lasa adresa ta de email in casuta special destinata:

Cum ma inregistrez pe lacultura.ro?

Foarte simplu:

1. Iti introduci adresa de email cu care doresti sa iti creezi cont. Apoi, setezi o parola cat mai sigura si iti introduci datele necesare (nume, prenume, adresa de livrare, adresa de facturare, numar de telefon, etc.

2. Este bine sa consulti Termenii si Conditiile site-ului pentru informatii utile despre site si datele tale.

3. Nu uita sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a afla de toate ofertele momentului!

4. In momentul in care vei apasa butonul “Continua”, contul tau va fi creat automat si iti vom trimite si un e-mail pe adresa pe care ne-ai oferit-o in primul pas.

Imi mai pot ulterior schimba datele din cont?

Desigur, prin accesarea: “Contul meu”, “Informatii Cont”.

Cum resetez parola contului meu?

1. Introduci adresa de e-mail

2. Alegi optiunea “Ai uitat parola?”

3. Vei primi automat un link pentru resetarea parolei pe adresa de e-mail pe care ai inscris-o

4. Accesand link-ul din e-mail, prin completarea si confirmarea noii tale parole vei putea sa te bucuri din nou de beneficiile contului tau LaCultura.

Cum pot sterge contul meu de client?

Trebuie doar sa ne scrii un email informal la adresa info@lacultura.club, prin care sa ne comunici aceasta dorinta, iar noi vom sterge imediat contul tau de client si toate datele aferente.

Cum pot sa platesc comanda?

Ai la dispozitie metode de plata variate si sigure:

- online, prin credit/debit card la plasarea comenzii online
- prin transfer bancar
- in rate. Iti punem la dispozitie un program de plata in rate prin intermediul urmatoarelor institutii bancare : Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank,  Alpha Bank si BRD Finance.

Pentru comenzile in strainatate se accepta doar plata online.

Platile online, cu cardul, sunt sigure?

Prin intermediul partenerului nostru Mobil Pay – Netopia, facilitam realizarea platilor si oferim siguranta transferurilor, utilizand o conexiune criptata SSL, datele cardului tau fiind in deplina siguranta.

Ce este un newsletter? Ce avantaje imi aduce?

Newsletter-ul nostru te tine la curent in mod regulat cu promotiile disponilbile si iti ofera in mod gratuit informații din lumea modei si a bijuteriilor. Daca te abonezi la newsletter, vei primi:

- Un discount de Bun Venit
- Articole despre tendinte actuale
- Vouchere si promotii periodice
- Oferte speciale.

Cum ma abonez la newsletter?

Foarte simplu: nu trebuie decat sa introduci nume, prenume si adresa ta de email in rubrica Aboneaza-te la Newsletter” din partea de jos a paginii. Dupa ce bifezi casuta cu acceptarea termenilor si conditiilor si apesi butonul “Ma abonez”, imediat iti vom trimite un e-mail de confirmare in care vei primi si discountul de Bun Venit.

Cum trimit un retur?

Pentru a returna unul sau mai multe articole din comanda realizata online, te rugam sa accesezi Formularul de Retur si sa citesti toate conditiile de retur.

Ce trebuie sa faci:

1. Asezi articolele in colet in ambalajele originale, cu toate elementele de siguranta (eticheta de identificare) si documente care le-au insotit.
2. Poti chema ce curier doresti, deoarece acest transport se face pe cheltuiala clientului. Coletele care vor sosi cu plata ramburs nu vor fi acceptate.
3. Adaugi in colet si formularul de retur completat
4. Ai grija sa returnezi la adresa de retur specificata

Daca produsele returnate au semne de utilizare si nu au eticheta originala, ne rezervam dreptul de a refuza returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost purtate, modificate sau deteriorate.

Deoarece transportul returului se face pe cheltuiala clientului, poti alege orice curier doresti, singura conditie este livrarea la adresa de retur. Nu ridicam retururile din alte locatii (de exemplu oficii postale) si de aceea iti recomandam sa nu trimiti cu Posta Romana sau cu alte servicii de curierat care nu livreaza la adresa.

Pentru toate detaliile si pentru completarea Formularului de Retragere, te rugam sa consulti Politica noastra de Retur.

Pot schimba un produs comandat?

Da, te rugam sa urmezi pasii de la punctul anterior si sa completezi in Formularul de Retur produsul/produsele pe care doresti sa le schimbi si cele cu care se va face acest schimb.

Care este termenul în care pot returna?

Poti returna o comanda online in maximum 14 zile de la primirea produsului.

Cum imi primesc banii inapoi dupa returnare?

Contravaloarea produsului returnat se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea si validarea returului prin transfer bancar, in contul pe care il completezi in Formularul de Retragere sau, in cazul in care ai efectuat plata online, cu cardul bancar, direct in contul din care ai platit la plasarea comenzii.